Söndagsångest
Publicerat den

                     
Japp idag har man söndagsångst kan man väll säga!! Men igår hade jag en super mysig lördag pappa jobbade så det var bara mamma hemma och hon gjorde massa små plock till mat och sen satt vi oss vid tvn och tittade på melodifestivalen och bara hade det mysigt. Och ja idag är det söndag och sissta dagen på lovet igentligen så skulle man ta det lungt och bara njuta av sissta lovdagen men det går inte... 
Min lilebror Zed är inne på akuten med mamma för han har förmodligen brytit benet och pappa är inte hemma så jag måste vara barnvakt och det suger + att jag har en so sak so jag måste lämmna in i morgon och det är ass svårt och om jag inte lämmnar in den så kommer jag att få assssssssss tåligt betyg i det ämnet för att det gick inte så bra på provet som jag gjorde... 
Men annars idag ska jag försöka läsa boken som jag har i svenska och städa mitt rum och platta håret så det är massa saker som måste bli klara idag så det blir ingen vila för mig...
Men hoppas att ni har haft en bra helg puss
//Holly






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?