Något jag tänkt på
Publicerat den

Dom flesta tjejer har ganska stora krav på killar, liksom det är bara att kolla på ask tillexempel. Dom skriver att han ska vara vältränad, snäll, omtänksam, romantisk, mysig, sisåhär lång, jättefina ögon gå i någon sport osv. Jag förstår dom som gör detta men inte alla killar har allt dedär. Alla har ju sina drömkillar men man måste ju inte dela med sig av det och såra dom killar som tycker om dig. Jag själv har gjort det förut men det är något jag aldrig kommer göra igen. 
Dom killar som inte är jättevältränade, romantiska, mysiga eller har dom finaste ögonen måste ju känna sig värdelösa. Jag själv vet hur det känns eftersom vissa killar också gör detta.. Man får den känslan som om liksom man inte har en chans eller att killen inte tycker om en. 
Sen brukar tjejer också skriva tillexempel "Han ska bjuda mig på en romantisk middag, eller gå med mig längs stranden vid solnedgången♥." 
Liksom, jag skulle inte ha något emot att sitta en kväll i mjukisar, dricka cola och spela fifa med min kille. Men det är samma sak där, tänk om inte en viss person spelar fifa. Men alla har ju något krav på killar och man kan ju dela med sig då & då men man behöver kanske inte skriva en bibel om krav hos killar. 
Det var bara något jag vill skriva om. - A
 



Amanda

Det finns inga perfekta pojkar ;)

Svar: Precis!;)
Systrar Systrar



URL: http://amandadudas.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?