Lördag♥
Publicerat den

 Bild brist! (bild från bruno mars konserten)
Idag så har jag inte gjort så mycket jag sov hos Ofelia inatt och vi hade det riktigt roligt! Idag så har jag tittat lite på olika serier och sen vid 15 så hade min lillebror kalas så jag hjälpte till lite med musiken och så. 
Ikväll ska vi åka och köpa hem kinamat och godis och titta på melodifestivalen och bara ta det lugnt. 
Planerna för imorgon är att dra ut på en springtur och sen sätta mig och plugga inför matteprovet som vi har på måndag, så det är typ det jag ska göra på söndag då!
Men jag hoppas att ni har haft en underbart bra lördag så görs vi puss♥
//Holly



Elsa

Kika gärna in på bloppisen på min blogg! Säljer både skor och kläder från bland annat HM, Dr Marten, dr denim, converse, Tommy Hilfiger m.m
Kika in och se om du hittar något :) bra priser!



URL: http://Elsajohnsen.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?