ALOE VERA DRYCKEN
Publicerat den

Hej, jag ville bara tipsa om denna jättegoda dryck. 
Aloe Vera är nog något som dem flesta hört talas om. Men det är iaf en planta som har sitt ursprung ifrån Afrika som är väldigt nyttig. Växten är historiskt känd sen flera tusen år tillbaka. Tillochmed på typ Kleopatras tid, haha. Den har man använt som medicin. Det är tillochmed bra för dem som har cancer!
 
Inte bara det, den är så sjukt god också. Min favorit är Original. Men det ända negativa med den är att det är lite väl stora fruktköttbitar. 
Men det var iallafall ett grymt tips jag vill ge er. Kom på tanken eftersom jag nyss drack den :)
- A
 



marina

Har aldrig vågat smaka dessa för alla jag känner som smakat säger att det är som att dricka slem/snor klumpar, haha.

Svar: Haha ja, konsistensen är kanske inte den bästa men den luktar och smakar sjukt gott!:)
Systrar Systrar



URL: http://marinapalme.blogg.se


Sofie♥

Skulle vilja testa den någon gång eftersom den fått så mycket bra respons! :) Fin blogg ni har btw!

Svar: Ja vad bra! Själv tycker jag den är jättegod! Tack desamma :)
Systrar Systrar



URL: http://www.sofieiistheking.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?