Nike
Publicerat den

 
Jag själv har ett par Nike free run 5.0 och ett par Nike air max. Jag använder mina air max endast till vardag och mina free run till både träning och vardag.  Jag har under en längre tid haft knäproblem och mina nike free run har verkligen fungerat sjukt bra för mina knän. Dom är sköna att träna i och grymt snygga och sköna till vardag. Mina air max är väldigt sköna att gå i men jag skulle inte tipsa dom som träningskor då dom är rätt klumpiga.
Sök på google så kommer det upp en massa sidor där det går att beställa båda modellerna och dom kostar mellan 700-1500 kronor, men somsagt det är värt det. Kommentera gärna vilka Nike free run ni tycker är snyggast då jag funderar på att köpa ett par till. Kram
Ida
 



Ida - foto & häst

så snygga!!



URL: http://prinsesc.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?