Holly
Publicerat den

Hej mitt namn är Holly Ingulfson och är 13 år fyller 14 den 11 juni,  jag bor emellan Eskilstuna och västerås. Jag har fyra syskon och tre chihuahuas två tikar och en hane. På fritiden så spelar jag fotboll och umgås med vänner.
OM jag ska beskriva mig med 3 ord så är det nog
Galen
Glad
Snäll
Ego jag va där men ja det tycker jag är ord som beskriver mig väldigt bra!
Ful och lycklig - snygg och olycklig
pengar - kärlek
silikonbröst - fettsugning
känd för skönhet - känd för intelligens
älskad - framgångsrik
mörkt - ljust
sommar - vinter
guld - silver
lakrits - choklad
morgon - kväll
pizza - hamburgare
julafton - födelsedag
svart - vitt
mobil - dator
stad - landet
blond - brunett
blåa ögon - bruna ögon
högklackat - platta skor 
lägenhet - hus
jeans - leggings
nyår - midsommar
kyssar - kramar
bada - duscha
sola - bada
singel - förhållande
planering - spontanitet (beror på!!)
stökigt - städat
inga barn - tio barn (fast så många vill ja ej ha)
skånska - stockholmska
kaffe - te
banta - träna
bad boys - nice boys
spara - slösa
fota - bli fotad (vetefan)
kurvig - slank
ge - få 
string - hotpants
platt rumpa - platt bröst
mjölk - vatten
skräckfilm - romantisk komedi
mc donalds - max 
mat - godis 
alkohol - läsk
fester - hemmakvällar
brun utan sol - solarium
Sjunga - dansa
Film - bok
Hallon - jordgubbar
Hockey - Fotboll
Långt hår - kort hår
Klänning - kjol
Ring - halsband
skidsemester - solsemester
Desperate housewives - Sex & the city


Jag hoppas att det där fick er att lära känna mig lite bättre och jag hoppas att ni kommer att fortsätta att läsa våran blogg länge!

 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?