Borta bra, hemma bäst
Publicerat den

Hejhej! Igår var det ju alla hjärtans dag och det var så mysigt. Man fick ju krama lite killar o gosa på köpet :3 Efter skolan så drog alla vi till ica och köpte godis, chips, läsk osv. Sen tog jag & Ida bussen hem till henne, men holly och Ofelia drog hem till holly typ. Senare på kvällen fixade jag och Ida oss och åkte med hennes mamma hem till Holly runt klockan sex. Där lagade alla vi mat men Ofelia skulle äta hos henne. Vi åt först tortillabröd med tacochips & ost på som vi stekte. Sen åt vi kyckling (som jag o Ida behövde rensa) pommes frites, haha och sallad till. Till efterrätt blev det chokladpudding som Ofelia åt med oss när hon kom tillbaks. Sedan dansade vi, hade kul, tog bilder och körde "pandoras ask", det är jätteroligt. 
Typ vid klockan elva drog jag och Ida hem till henne och jag sov där. Nu är jag hemma och kollar på The walking dead och tar det lugnt!
Kram
 



Ronja

Superfin! :)

Svar: Tack :)
Systrar Systrar



URL: http://rustandstardust.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?